niedziela, 10 września 2017

Stylizacja w klimacie lat 90

Stylizacja w klimacie lat 90
Bardzo się ciesze, że moda na lata 80 i 90 wraca. To 2 dekady w których dorastałam i mam do nich wielki sentyment. Poza tym bardzo dobrze czuje się w tym klimacie i kolekcjonuje ubrania z tamtych lat. Najczęściej znajduje je w szafie mamy i w lumpeksach. W tym przypadku jest podobnie, ponieważ w zestawie wykorzystałam żakiet i spódnice, które kupiłam w ciucholandzie kilka lat temu i obie rzeczy pochodzą z lat 90.







okulary (glasses) - Asos podobne kupisz TU 
 żakiet (blazer) - Vintage podobny kupisz TU
spódnica (skirt) - Vintage podobna kupisz TU
zegarek (watch) - Bergstern
  torebka (bag) - SuperDodatki.pl 
buty (shoes) - Bershka podobne kupicie TU 
   paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 

 


11 komentarzy

11 komentarzy

  1. This is such a cool look! Love it! ❤

    Ellone | Minimal Fashion & Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. I LOVE this entire look! Beautiful outfit styling!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym sie tak ubrała 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje stylizacje! Żakiet i spódnica mega :) całość bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten look jest boski ! Bardzo podoba mi się takie zestawienie, uwielbiam kolor czerowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak paczam i paczam i coś mi zgrzyta. Wszystko ładne, świeże i niewymuszone, tylko te okulary wyostrzające rysy twarzy przy czerwonym żakiecie i spiętych włosach. Pewnie nie zwróciłaś w ogóle na to uwagi, a ja tutaj robię niepotrzebny zamęt, ale miałam ciężki tydzień i chociaż raz chciałabym powiedzieć to, co myślę wierząc, że mimo wszystko nikogo nie urażę. Nie obraziłam cię, prawda? Wiem, że masz dystans do osób, które w modzie nie siedzą :). Ale nogi to masz boskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie mnie nie obraziłaś, dziękuje za konstruktywny komentarz!

      Usuń
  7. A jakby do tej stylizacji dopasować sandały na obcasie typu https://butymodne.pl/shelovet-na-obcasie-p447.f134.html ? Też wydaje mi się, że ciekawie by to wyglądało. Nie wiem co prawda jaki kolor, ale mi zawsze spódniczki ze sandałami i obcasem się kojarzą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"